VormBalans Gastenboek
Hier staan ervaringen van cliënten die onder behandeling zijn geweest in mijn praktijk. En cliënten die mee hebben gedaan aan Workshops of Activiteiten. Wil jij ook iets in het gastenboek plaatsen dan zijn ook jouw ervaringen van harte welkom.
BEDANKT Hans, voor de gesprekken en deskundige begeleiding om de balans weer te vinden die ik op dat moment kwijt was. Jij werkt vanuit je hart en dat voelde ik ook. Je liet mij inzien dat ik de kennis al heb om sterk in het leven te staan. Heb nu meer inzicht en begrip voor mezelf en omgeving gekregen en kan daar aan verder werken.