VormBalans Gastenboek
Hier staan ervaringen van cliënten die onder behandeling zijn geweest in mijn praktijk. En cliënten die mee hebben gedaan aan Workshops of Activiteiten. Wil jij ook iets in het gastenboek plaatsen dan zijn ook jouw ervaringen van harte welkom.
Doordat we in een vrij grote relatiecrisis zaten, zijn we bij Hans terechtgekomen.
Hans was in staat zich zo goed in te tunen op ons allebei (en we zijn nogal verschillend..) en met zijn zachte benadering onze neuzen weer in dezelfde richting te plaatsen. Daagde ons uit om dieper na te denken over onze onderliggende motieven en de wisselwerking die we hebben.
Hans, we zijn je dankbaar voor je steun en je hulp!
Groet, Rob en Ankie.