VormBalans Gastenboek
Hier staan ervaringen van cliënten die onder behandeling zijn geweest in mijn praktijk. En cliënten die mee hebben gedaan aan Workshops of Activiteiten. Wil jij ook iets in het gastenboek plaatsen dan zijn ook jouw ervaringen van harte welkom.
Vier sessies en de workshop radicale acceptatie gaven mij de handvaten die ik nodig had. Vanaf het eerste moment voelde het goed om mij kwetsbaar op te stellen tegenover Hans. Hij gaf mij de spiegel die ik nodig had en de handvaten om grip te krijgen op de waarden die voor mij leidend zijn in mijn leven. Mijn zoektocht naar antwoorden, die mij bracht bij mezelf. Een mooie conclusie die Hans met respect en vertrouwen mij heeft kunnen laten inzien. Ik kom graag nog eens terug om de balans op te maken, maar niet omdat ik het nodig heb. Dat heeft Hans mij laten inzien, waarvoor ik hem dankbaar ben!